♥ 1 månad kvar till ett nytt år

Godmorgon snyggon!

Allt bra med er? hoppas ni sovit gott i natt för det har jag. När jag vakna i morse slog det mig att det var 1:a december och bara en månad kvar tills det är nytt år. Tänk vad tiden går fort, jag kan faktiskt inte riktigt förstå det.

Har ni öppnat första luckan i adventskalendern idag? =) det har inte engla gjort men det är snart dags för det, undra hur det går när hon ska öppna den :P.

Ska ni avlägga något nyårslöfte i år? eller är det bara krimskrams för er? Mitt nyårslöfte är att gå ner 20 kg under 2010 och sen ev efter det lyfta brösten. INTE silikon eller något sådan utan enbart lyft så dom kommer ju vara narturliga oavsett. Vill inte ha massa skit i mina bröst, det är grymt fult och jag förstår inte varför många gör det ärlig talat. På VISSA kan det vara snyggt men långt ifrån på alla.

Funderar lite på om jag ska lägga mig en stund igen, vakna ju 07.15 pga sambon skulle upp men jag gick snällt upp och gjorde lite frukostfrallor till honom som han kunde ta mig samt då matlåda till lunch från igår. Vilken perfekt hemmafru sa han :P haha

Jag hoppas ni får en underbar dag för det ska jag ha.

Lots of hugs




Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Lycka till med ditt nyårslöfte! Jag har inte köpt en chokladkalender, får försöka hinna med det idag! (haha jag är 18 år men fan, en tradition är en tradition)

2009-12-01 @ 10:32:39
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0