♥ 8 minus grader, brr

Nu är jag hemma igen, har varit en sväng hos mina svärföräldrar. Dom bor ju "bara" 4 km härifrån och dit gick jag och Engla innan i 8 minus och mycket blåst, det var kallt som satan, man fryser arslet av sig helt ärligt så vi fick skjuts hem *snällt*. Har även slagit in älsklingens present.

Vi prata lite ikväll med honom om vad han önskar sig, för han har no fucking idea om vad vi planerar :) det var saker till systemkameran och sen en mobil dvs W995 sa han ;) den ska han få men det vet han inte. Hoppas han tycker jag är världens bästa flickvän :P för den var DYR i allafall för en med pension right?

Hörde att det snöar i skåneland med, enligt väder rapporten blir det en vit jul i hela landet, vad tycker ni om det? Jag tycker det är mysigt, för det var länge sen julen var vit.


Vad har ni snyggingar gjort ikväll då?

Jag dricker kaffe nu och ska snart sätta mig i soffan och glo på vänner och CSI tänkte jag, och värma mig för jag är fortfarande kall.


Kommentarer
Postat av: emmelist

ja det är bubbleroom. ta bort annonsen med dom...och rensa cookies på din dator. sen ska det vara löst.

2009-12-16 @ 23:30:05
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ahallen

Sv: Det är faktiskt en av mina favoriter också! :)

2009-12-16 @ 23:56:17
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0