♥ Att ta hand om sig själv

Jag är lite nyfiken på hur ofta vi tjejer tar hand om våra kroppar? dvs har en liten spa dag, ett hett bubbelbad med levande ljus och såna gejer och bara koppla av från all stress som vardagen medför.

Jag är ensam hemma ikväll och jag har nyss tagit mig ett ordentligt bad med massa bubbel och levande ljus. Stängde såklart in mig för att slippa att djuren kom in springandes, det var verkligen skönt att få koppla av utan en massa måsten hela tiden.
Smörjde sedan in hela kroppen med Aloe vera lotion så nu doftar jag gott och har mitt rosa siden nattlinne på mig.

Kaffet är snart klart och jag ska kurra ihop mig i soffan och titta lite på tv innan jag tar tag i att ge mina naglar lite manikyr :) och ansiktet en mask :P dessutom älskar jag vårt nya badrum, innan renoveringen hade mörkblått kakel på väggarna och grönt golv? menar hur fan tänkte förra hyresgästerna? förmodligen tänkte dom inte alls *asg*

Kan kvällen bli bättre? nej inte för min del i allafall. Och julstämningen är på topp nu med efter ett par jullåtar :) hoppas den håller i sig nu.






Kommentarer
Postat av: lyxbrud

SE KISSIE NAKEN!!

2009-12-10 @ 22:28:57
URL: http://lyxbrud.blogg.se/
Postat av: Victorian Dreams

2009-12-10 @ 22:46:05
URL: http://www.victoriandreams.se/
Postat av: Zarah-Lou

Åh vad mys! Om man ändå hade badkar... =/

2009-12-12 @ 12:52:02
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0