♥ Bad update

Sorry för dålig uppdate ikväll men jag har varit hos svärföräldrarna sen kl 16 och kom precis hem nu.
Hjälpte dom att städa lite och såna grejor, sedan åt vi en god middag ihop och kolla på film och hade det bara trevligt.

Börja dessutom snöa ikväll, dock inte mycket men tillräckligt då det la sig på marken. Genast ville Engla ut och leka med bollen, hon kan faktiskt spela fotboll, det visste ni inte va :P ska nog filma det och lägga upp någon dag.

Idag är det Söndagen den 13:e och det är lucia, ska ni se något lucia tåg idag då? det ska nog inte jag tror jag men man vet ju aldrig med mig.

Nu dricker jag kaffe och ska snart sova för kvällen i allafall tror jag även om jag inte är så himla trött.

Vad har ni söta gjort ikväll då?

Puss och natti


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja den kanske e lite väl glittrig...men läcker :) man skulle ju bli en vandrande discokula :P

2009-12-13 @ 03:15:38
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0