♥ En otroligt lyckad kväll

Hej på er!

Har ni saknat mig? såklart ni har det.

Nu är jag hemma i allafall och kvällen var helt underbar, jätte rolig. Det var ju väldigt svårt att få allt att gå ihop men det gick jätte bra.

Det var otroligt svårt att få killen att åka iväg alls, han skulle städa, han skulle äta och han skulle :) men istället för kl 15 var vi hos kompisen kl 15.30 istället men det gick lika bra, han trodde vi hade tid på oss då han vänta gästerna 16.30 hemma hos oss :) men han blev verkligen överraskad när vi kom dit och alla hoppa fram :P han sa först: Så vi ska inte till kompisen? nä det ska vi inte sa jag, men men ska vi vara här? JA det ska vi :). Han blev så rörd att han blev tårögd, mitt gull.

Kompisen och hans fru bjöd på jätte god hemmagjord kina mat, otroligt vad gott det var. Vi satt och åt och prata länge innan det var dags för fikat. Men innan fikat skulle sambon öppna presenterna, min skulle han få sist :) han fick bland annat 2 flaskor vin, en STOR skål med lösgodis, var säkert 2-3 kg i och sen något till datorn, av mig fick han ett kort såklart och sen mobilen. När han fick syn på paketet att det var en mobil så börja han gråta av lycka, han ville verkligen ha en sådan, han krama och pussa mig. Han ringde även mamma och tacka då mobilen var från båda.

Lite bilder av kvällen, tyvärr kasst kvalitet men det får gå..

 Jag och svärmor

 Svärmor och sambons syster

 Svärfar och sambons syster

 Jag och min stora kärlek

 En av tårtorna

 My love

 Svärfar, svärgerska och 2 kompisar

 Present öppning

 Present öppning





Kommentarer
Postat av: .....

ooooo vilken fin tårta. syns verkligen att du är konditor

2009-12-20 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0