♥ En vecka idag.

Jag kan inte fatta att vi har varit här nere i skåne i 1 vecka idag, tycker tiden har gått ruskigt fort alltså och man har inte gjort hälften av det man ville göra känns det som även om vi gjort mkt. Vi har ätit på favorit restaurangen, träffat släkten och familjen, umgåtts  med min systerson osv osv, men på nåt sätt känns det som något fattas.

Imorgon kväll åker vi hem till Linköping igen och det känns väl både skönt och inte skönt på samma gång. Den jag knappt träffat är min mamma, vi har hållt oss i malmö hela veckan och min mor bor i Sjöbo men imorgon blir det en hel dag med henne innan vi ska åka tänkte vi.

På nyårsafton har jag ju min ägglossning med =) bara att åter igen hoppas på det bästa. Jag och sambon ska förresten börja träna den 1/1 2010 tänkte vi, så vi ska uppnå vårt mål nästa år. Hans är att bygga lite mer muskler och min är att gå ner 20 kg :).

Vad ska ni göra på nyår då? Nu ska vi äta frukost så får skriva sen.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Simone

Ingenting bestämt ännu, kanske dags att börja välja någotm haha XD

2009-12-28 @ 12:37:30
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Taack gumman, vad snäl ldu är :D

2009-12-29 @ 00:11:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0