♥ Ensam i natt

Sitter här och kan inte bestämma mig om jag ska gå och sova eller inte. Är något seg men inte direkt trött.
Jag hatar dessutom när det kliar sådär på mig, jag blir tokig på det och har lust att ställa mig i en kall duch när det blir sådär. Finns det något man kan göra för att lindra klåda? jag vet inte vart jag ska börja, kankse ändra tvättmedel först och se.

Angående sambons fest har jag inte så stor lust att gå, för hade inte hans vän sagt nåt igår hade förmodligen inte jag blivit bjuden kan jag tänka mig, om jag ska vara helt ärlig så känns det så. Vi får se hur jag gör med det hela.

Nu tänker jag vara generös igen och ge er söta läsare en rabattkod på www.stylebystars.se som ger er hela 20% rabatt på er order när ni shoppar där. Det ni ska skriva i kassan är CRYSTALFASHION för koden ska gälla.

Någon som har lust att prata med mig eller sover alla?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen!

Vill du vara med på min blogg?

skriv en kommentar och ge mig julklappstips som jag kan ge till min pojke :)



puss puss ♥

2009-12-11 @ 00:53:55
URL: http://marwalicious.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Om du tycker om min bild kan du väl boosta den och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för "reklamen". Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-11 @ 09:12:17
Postat av: Anonym

http://kenthae.blogg.se/2009/december/borjar-min-nya-blogg-med-en-tavling.html#comment



vore himla trevligt om du ville vara med och tävla om en helt ny mobil. Bara någon enestaka med och tävlar

2009-12-11 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0