♥ Fransk manikyr

Nu är jag klar för kvällen så nu ska jag koppla av framför tvn en stund innan det är dags att krypa ner och gosa med sötisen. Ska upp tidigt imorgon då jag ska till stan och göra en nagelförlägning och fransk manikyr kl 10. Min snälla plutt betalar det åt mig, tror nog han vill ge mig nåt fint som jag gillar efter han fick mobilen eller gör han det för han helt enkelt älskar mig.

Folk som påstod att jag skryter om att jag är världens bästa flickvän, om ni inte ser ironin i det så är ni helt blåsta. INGEN är bäst eller perfekt. Alla är som dom är och det är klart man tycker ens partner är världens bästa, det är narturligt. GROW UP DAMIT.

Jag hoppas ni haft en bra kväll, vi höres mer imorgon.

Sovgott och dröm sött. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0