♥ Fullt upp *svettigt värre*

Hej bloggen!

Förlåt för min jätte kassa uppdatering men det är fullt upp. Sambon anar fortfarande ingenting :) och vi har möblerat om som sjutton här för alla ska få plats osv, haha stackarn fattar noll.
Men allt verkar gå som det ska i allafall.

Tänkte jag skulle ducha snart och sådär så man är klar sen, just nu städar jag, ska tvätta golven.

Simone: Bilder kommer ikväll, oroa inte dig :P nu är det så svettigt och stressat här. Förlåt :)

Egentligen städar man osv helt i onödan men lika bra att spela med så han inte misstänker något eller hur :).

Jag blev inte så jätte nöjd med tårtorna igår men dom är fullt ätbara i allafall, det är ju det viktigaste.

Jag kommer skriva mer ikväll eftersom jag kommer vara ensam hemma då, killen ska på lan med sina kompisar.

Imorgon är det mer städ, tvätt och packning som gäller inför måndag, hatar att hålla på sådär och stressa halvt ihjäl mig.

Vad gör mina söta läsare i helgen då?

Kram på er, vi höres ikväll.


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra lördag hittils?:)

kram!

2009-12-19 @ 17:09:00
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0