♥ Godmorgon sverige

Nu är jag uppe och det är ännu en ny dag, andledningen till att jag är uppe nu beror på att dom kom nu halv 8 och ska göra vid rören, så jag var tvungen att stänga in katterna så dom inte springer ut i trappen eftersom ytterdörren måste stå öppen.

Idag kommer troligen mobilen så det blir ju att gå och hämta ut det, kolla så allt stämmer och sen slå in den så inte sambon får syn på den innan helgen, han är väldigt nyfiken av sig den människan =).

Som ni vet så skulle jag lura ut honom till kompisen på lördag genom att säga att vi skulle till en kompis och fika och gratta till bebisen kl 14, vilket han blev sur på mig för, eftersom gästerna kommer hit kl 16 :O det han inte vet är att vi inte ska vara här och festen börjar kl 15 istället.

Hur sjutton ska jag lyckas lura ut honom dit? jag får inte ihop det för detta kan sluta med att vi bråkar för han hatar att "stressa" bara 2 tim innan man ska ha besök.

HJÄLP någon :)

Nu dricker jag kaffe och försöker vakna lite så vi höres sen.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0