♥ Happy new year

Nu ska jag snart bege mig och det ska bli skönt att slippa vissa internet nördar ärligt talat men jag är tillbaka imorgon.

Har min svarta klänning på mig och sminkningen går i guld färgat.

Vad ska ni göra ikväll då? här har dom börjat skjuta raketer redan, den donar som fasen. Att folk inte kan hålla sig några timmar till, så jävla svårt är det ju faktiskt inte.

Förresten till dig som är anonym, OM jag velat gifta mig hade jag gjort det redan, för länge sen men varken jag eller min kille vill gifta oss. Sen att vi inte kan få barn, bör du hålla tyst om för det är knappast något vi kan styra själva. Du hade bara turen på din sida som fick 2 underbara (förhoppningsvis) barn för hade du drabbats av missfall själv skulle du inte förtala mig på det sättet.

Passar på att önska er ett gott nytt år. Får se om jag mobil bloggar sen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Vilken byst du har gumman! :D

2010-01-01 @ 23:23:15
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0