♥ Hemma igen och grymt trött

Godkväll på er!

Nu är man äntligen hemma och fy fan vad trött jag är, alltså allvarligt talat höll jag på att somna gåendes i affären alltså, förstår inte vad som är fel heller. Min mens har inte kommit än heller men samtidigt är jag rätt säker på att jag inte är gravid.

Detta får alltså bli kvällens sista inlägg förmodar jag för jag ska nog snart sova ärligt talat.

Vi körde förbi Ö&B och köpte julklappspapper och lite sånt smått och gott. Sen svängde vi förbi Mcdonalds och åt lite, riktigt gott för är ju inte varje dag man gör det. Sen skulle vi åka och handla på willys men svängde om hemma först för han hade ngn auktion han ville ha koll på så vi åkte runt halv 9 för att handla så nu slipper jag gå och göra det i veckan. Blev ingen mat så antar han ska bjuda på fika ;) hehe om han bara visste våra planer.

Nu dricker jag kaffe och är grymt seg, trött och har huvudvärk och det känns som lingonveckan börjar vilken sekund som helst.

Vad har ni gjort ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha ja, vi får "cykla" tillsammans :D

2009-12-14 @ 22:36:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emmelist

samma här. vinner aldrig :)

2009-12-14 @ 23:36:55
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0