♥ hemma igen

Go kväll på er mina vänner!

Haft en bra kväll? själv kom man hem för 40 min sedan ungefär. Det var typ 8 minus när jag gick från svärmor och hem och då är det 4 KM enkel väg, ja jag frös som bara fan alltså. Går inte ut mer idag i allafall.

Hade en mycket trevlig kväll hos svärföräldrarna precis som vanligt, dock blev jag lite fundersam när jag skoja med sambon att jag skulle läsa hans "porr" sms =) då var han snabb som fan att ta mobilen ur handen på mig, han sa då att hans mor sms:at och det var inget jag fick läsa :-o det var alltså om mig dom sms:at men absolut INGET elakt alls, tydligen hade hon och sambon sms:at under dagen.

Vad tror ni dom kan ha för sig? menar fyller ju inte år förrän i mars och då inte ens jämt. Fan vad nyfiken jag blev men jag får väl vänta.

Nu tänkte jag blipa lite innan jag ska sova men ha en bra kväll.

Sovgott kram på er

Kommentarer
Postat av: Sally

hej ?

2009-12-03 @ 12:18:06
URL: http://sallysex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0