♥ Julafton igen då

God jul på er vill jag först och främst säga.

Har ni sovit gott eller varit för väntansfulla? Jag tycker inte alls det känns som julafton om jag ska vara ärlig. Känns som vilken dag som helst för min del men stämningen kanske kommer under dagen när släkten samlas.

Min syrra och hennes son är uppe hos syrrans kille i trappen bredvid och äter lite gott och sådär eftersom han måste jobba idag och inte kan följa med till Svedala.

Min systerson kommer få ett Wii av min syster så jag fundera på att ge honom nåt tillbehör till den, någon som vet vad som tillkommer i ett sådant paket?

Tror nog jag ska ha min svarta fodral klänning idag, kommer lägga in massa bilder när jag kommer hem nästa vecka om jag kommer hem för biljetterna är svin dyra så killen kankse får åka själv tyvärr, buss var billigare men där får man inte ha med sig djuren, något irriterande.

Nu är det frukost time här men jag hoppas ni får en riktigt underbar dag med många klappar och god mat.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: natta

God jul!

Hoppas att din dag blir en massa fin med en massa julmat och en maaaassa julklappar!



Önskar Natalie, Daisy och Stella <3

2009-12-24 @ 10:50:39
URL: http://natalies.se
Postat av: clara

jag tror att man kan köpa tillbehör till wii på elgiganten eller likanande ställen:)



God Jul:)

2009-12-24 @ 13:16:28
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: De tre tenorerna

God jul önskar vi på Strange Bakery:)

2009-12-25 @ 03:37:48
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0