♥ Lördagen den 12 December

Denna jävla fucking skit datorn slänger jag snart ut genom fönstret, det är en sak som är jävligt säker.

Godmiddag bloggen!

Har ni sovit gott? I have of course, like always. Har iofs varit uppe i några timmar och duchar och sådana skit saker innan jag ev ska till svärisarna. Är där rätt ofta kan ni tycka men ja till skillnad från andra älskar jag dom trots deras påhitt nästa helg, jag och sambon hade andra planer nämligen så jag ska förklara ett och annat för dom sen.

BTW mobilen ankom till mammas lägenhet igår, min bror som bor där tog emot den. Min mamma har ju kvar lägenheten ifall det skulle strula sig med hennes karl men det hoppas och tror jag inte. Dom var ihop när dom var i 20 års åldern och möttes för drygt 15 år sedan igen och gifte sig, jätte kul när det blir så eller hur. I Love my new daddy :).

Förresten skulle jag uppskatta om ni slutar göra reklam i min blogg. Jag publicerar inte såna kommentarer ändå. Menar vill jag se någon strippa så fixar jag det själv, jag tänder inte på sådant. Väx upp och bete er som folk.

Nu blir det kaffe och fika innan man ska iväg.

Puss på er bitch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0