♥ Malmö nu

Hej hopp!

Var ett tag sen jag uppdatera här men har varit fullt upp nu. Vi komi allafall ner till Malmö igår kväll och allt är bara bra. Mamma hade ju fått mina kläder jag beställt, bla paljett leggings, klänning, hello kitty pyjamas osv.
Har tyvärr ingen möjlighet att lägga in bild här men visar H&M´s bilder, tyvärr var klänningen inte kvar och inte underkläderna heller men kan visa när jag kommer hem.

Idag har det snöat och blåsit bså mkt här, riktigt jobbigt att vara ute. Imorgon ska vi till stan och shoppa de sista julklapparna tänkte vi och på kvällen blir det ett restaurang besök på tu man hand, riktigt mysigt.

Vad har ni läsare gjort dessa närmaste dagarna?

Nu ska jag och syrran dricka kaffe medans min sambo ska dricka julmust likaså min systerson. Han sa igår att han saknat mig jätte mycket, naw hur gulligt är inte det då???

Jag skriver senare eller imorgon.

Kram på er






Kommentarer
Postat av: sarase

jätte söt hello kitty dress! god jul önskar jag dig =)

2009-12-23 @ 11:09:19
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Maggie

legginsen var fiina :)



2009-12-27 @ 20:10:25
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0