♥ Myskväll i ensamheten

Nu kommer nog snart älsk hem, han sms:a vid 23.44 och sa att han skulle ge sig snart för han hade ont i fötterna, dansar han så mkt eller sms:a jag tillbaka :)

Var ute med Engla för en stund sedan och bestämde mig för att fixa lite kaffe och tända ett ljus som luktar ljuvlig vanilj, älskar det ljuset och det håller länge. Har haft detta i snart 2 år nu :P rekomenderar verkligen att ni köper det, finns i de flesta affärer tror jag, typ gallerix osv.

Blir nog inte mer inlägg idag heller kan jag tänka mig för jag börjar bli trött så det är sängen direkt när sambon kommer hem. Kan inte somna innan han är hemma, ifall nåt händer. Man vet ju aldrig.

Imorgon blir det troligen sprutan för oss, vi vill ta den ett tag innan vi ska till skåne IFALL vi får biverkningar av den. Sambon undrar ifall hans familj som tagit sprutan inte fått några biverkningar så får inte han det heller, är det verkligen så? någon som vet.

Nu ska jag stänga ner här. Hoppas er kväll varit underbar.

Puss på er och sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0