♥ Sjukt trött

Oj då jag hamna visst på första sidan, DET hade jag inte räknat med :P men det är ju kul.
Jag rekomenderar er i allafall att testa glöggen för den är jätte god, vi drack upp resten av flaskan igår så det är dags att köpa en ny.

För övrigt är jag sjukt trött idag, jag sov mellan 10-12 nu precis och är ändå helt seg och slapp. Kan det beror på att jag börjar bli sjuk, gravid kanske? eller helt enkelt utsliten :). Det märks.

Jag ska gå ut med min lilla Engla en runda tänkte jag, svänga ner och köpa cigg och sådär annars händer nog inte mycket alls idag, känner mig inte sugen på att göra något speciellt heller.

Min mens ska visst komma om 6 dagar med, dvs den 14:e så visst vore det härligt om man kunde ge sin älskling ett plus i 30 års present den 17:e =) men det är nog bara en dröm.

Vad har mina söta läsare gjort idag då?

Pöss på er

Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Håller tummarna för er =)

2009-12-08 @ 12:37:40
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Linnea

jaha okej då förstår jag, men i så fall lät den ju verkligen god, ska försöka hitta den! :)

2009-12-08 @ 13:30:24
URL: http://katinaheldine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0