♥ Snart helg igen

Godmorgon bloggen!

Som vanligt är man uppe tidigt idag, förstår inte det riktigt eftersom jag alltid annars brukar sova när sambon sticker till jobbet men hela denna veckan har jag vaknat samtidigt och då gått upp vilket innebär att jag är jätte trött på kvällarna.

Dessutom verkar jag vara allergisk mot något i sängen, det kliar som bara sjutton alltså. Det konstiga är att det inte kliar på killen och därmed tror jag det är ngn allergi jag har, mot ex tvättmedlet eller sköljmedlet. Vad tror ni kära läsare?

Gå gärna in och rösta på mig ( nummer 7 ) om att bli dagens blogg hos
Emmelist

Dricker morgonkaffet nu och det känns hel skumt i magen, det är jätte svårt att förklara men jag tror inte jag är gravid i allafall :( det är ta mig fan inte så lätt som man tror att bli det.

Hade en rolig konversation på msn igår med killen, hans syster och bästa vän =) killen satt ju bredvid mig här hemma på sin dator och jag på mig så snacka alla i samma fönster :P

Ska inte tråka ut er mer, ska kolla in www.snyggunder.se och se om jag hittar nåt kul där :P

Have a nice day =)



Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

ja verkligen och jag har inte sovit inatt alls så är helt förstörd och nu en jävulsk huvudvärk.

men men.

gör du nå kul? kraam

2009-12-10 @ 12:11:45
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: simone

oh, underkläder gillas! :D

2009-12-10 @ 13:27:50
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0