♥ Trött så trött

God eftermiddag!

Nu har jag äntligen vaknat igen, har sovit ett par timmar med hunden. Gud vad skönt det var och det behövdes verkligen kändes det som när man klev upp halv 8. Min kära mens har inte kommit heller ännu :S

Tänkte väl att jag ska diska och ducha nu innan sambon slutar kl 18 för då ska vi åka och handla allt till lördag :) det som ska vara i tårtona osv. Bara han inte vill handla mat med för det står ju dom andra för.

Hans mobil kommer nog till mig imorgon hoppas jag, syrran skicka ju upp den i lördags. Brukar det tillkomma hörlurar när man köper ny mobil? får kolla för i såfall får jag köpa det med så han kan lyssna på MP3 :).

Tackar för alla kommentarer jag fått ang mitt förra inlägg. Kände mig med modig och stark som våga gå ut med det så pass och med en bild. Men det gör INTE ont som någon sa det såg ut som =)Under själva apparaten sitter en skruv, det skulle nog se ondare ut om jag tog kort på bara den.

Vad har alla underbara människor gjort idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har typ blivit beroende av din blogg ^^

2009-12-14 @ 15:42:09
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Alina

nejmen vilket sammanträffande:D

2009-12-14 @ 16:08:37
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0