♥ Uppe med tuppen

Godmorgon bloggen!

Hamna inte i säng förrän kl var närmare halv 3 i natt, var inte speciellt trött. Självklart vakna jag halv 8 sen för hundskrället skällde igen då dom kom in och stängde av vattnet i badrummet och sen kunde jag inte somna om så jag fick gå upp. Gick ut med snäckan och gav djuren mat och nu sitter jag här med mitt kaffe så förhoppningsvis är jag en människa snart igen.

Idag ska jag inte göra så mkt merän att rensa i gaderoberna och ta upp saker på vinden som ska vara där, ikväll ska vi troligen till sambons föräldrar och låna borrmaskinen för betongvägg så vi får upp barbordet i veckan. Imorgon eller på onsdag ska jag handla allt som behövs inför tårtorna. Beställde ju blåbär/päron arom igår på nätet och så kulor i blått och grönt till varje tårta. Vill ju slippa ha massa kladdiga bär osv i tårtan så det är bättre att smaksätta med arom istället.

Någon fråga mig om jag färgat håret än och nej det har jag inte gjort eftersom jag inte kan bestämma mig om jag ska vara blond eller svarthårig :) har aldrig färgat svart så det är rätt vågat för mig för TÄNK om jag inte passar i det.

Ev ska jag iväg och klippa mig på fredag med, fick ett öppnings erbjudande igår som ger en 40% rabatt på alla behandlingar eller klippningar. Dessutom fick man ett rabattkort som gör att man har 40% på alla behandlingar osv under 1 år, bra va??

Nu ska jag sluta skriva här för stunden, återkommer sen.

Ha en underbar morgon. Kram

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahaha ja det är sant! :)



men vad hände då du var tre då?

2009-12-14 @ 09:35:49
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0