♥ Vart fan kommer JAG in i bilden

Alltså jag vet inte om jag överreagerar eller inte men jag tog åt mig ganska mycket av en sak. Ska försöka förklara så gott jag kan, ni får gärna ge mig tips och råd, kritik eller cred.

Som många av er vet så var det från början planerat att jag, sambons familj och vänner skulle ha en fest för honom eftersom han fyller 30 år om en vecka. Festen skulle hållas den 27:e vilket inte gick då vi är i skåne. Jag fick som sagt då ett mail av hans mor att vi struntar i allting vilket jag tyckte var överdrivet för det finns fakiskt fler dagar. I allafall då planera JAG OCH SAMBON att ha en fest här hos oss nästa lördag dvs den 19:e.

Igår på msn så säger hans bästa vän att dom tänkte ha ett "mini" lan då på lördagen och då fick M säga att vi tänkte ha en fest då och kompisen reagera inte så mkt på det men adda mig på msn igår kväll och sen nu idag skrev han till mig. Och gissa vad. Sambons mamma och hans bästa vän som jag prata med idag och hans familj planera att ha fest för killen nästa lördag :-( dvs samma dag som vi tänkte.

Detta har troligen varit planerat länge eftersom maten redan är bestämt, vilka som ska komma så det passar alla (13 stycken) men ingen har meddelat MIG om detta. Jag är ju faktiskt flickvännen och han bor med MIG men nu känns det ju fan som jag inte räknas in hos dom.

Snacka om att man känner sig överkörd. NU vill dom jag ska "lura" dit sambon nästa lördag för att dom ska ha festen, vad vi ska och vill skiter dom tydligen i. Jag kan inte heller prata med sambon om detta liksom för då förstörs ju allt.

Hur hade ni reagerat? vad fan ska vi göra nu. Jag blir bara ledsen av allt detta.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Usch för sådant. :S

2009-12-10 @ 14:57:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

nope ingen bebis alls.

åhhh r'kningar är inte de roligaste men ändå skönt när det är gjort. själv kom jag precis hem så ska lägga mig på soffan lite. kraam

2009-12-10 @ 17:04:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: E.

Sv: Okej tack då vet jag :)

Det där lät inte så kul, orättvist att dom inte hade inkluderat dig från början i planerandet av överraskningsfesten =/ Jag hade reagerat likadant som dig o känt mig lite utanför alltihop. Hoppas det blir lyckat o bra iallafall :)

2009-12-10 @ 18:10:55
URL: http://misspinglan.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack :D

2009-12-10 @ 18:44:11
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Linda

Hamnade precis på din blogg men jag tycker det var riktigt fult gjort av hans vän. Klart det första de borde gjort skulle varit att kontakta dig, det är ju DIN sambo! Och visst, nu lär du säkert bara framstå som jobbig om du avblåser överraskningen, men kan du ta tag i det så du får en betydligt större roll i det då? Måste dem vara hos kompisen osv, kan inte du få styra upp det lite så ni möts på mitten? Men fult gjort av dem, och hade det varit jag hade jag nog gjort på det sätt jag planerat från början så hade de fått anpassa sig till det. Hoppas det löser sig för dig/er.

2009-12-10 @ 19:43:01
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0