♥ VBÅ nörd =)

Som ni alla säkert vet så tittar jag på våra bästa år på tv varje dag kl 10.30 såvida jag inte har någon läkar tid eller liknande. Både igår och idag grina jag som fasen eftersom Hope&Bo´s son Zach blev påkörd och dog (karaktären Zach skrivs ur serien) men trots att det är på tv och inget som hänt irl så blir jag ändå så till mig att jag börjar gråta, det är så jävla sorligt ändå.

Nedan följer klippet där man ser när do mfår nyhetrna :) låten What Hurts The Most passar absolut in i detta klippet, det gör det hela sorligare, trots att jag nyss såg det på tv så grinar jag när jag ser klippet med och ryser i hela kroppen.

TÄNK om det skulle hända sitt egna barn, jag skulle allvarligt talat dö då, skulle inte klara av det.

Ta en titt och gråt =) eller inte.






Kommentarer
Postat av: simone

Vilken häärlig juldesign du har :D

2009-12-01 @ 12:21:51
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Frida

fyfan. Jag tittar inte ens på våra bästa år men jag höll på å börja gråta flera gånger när jag såg det där.! usch. =/

2009-12-01 @ 13:00:47
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0