♥ Vi är hemma igen

eller vi har varit hemma en bra stund faktiskt. Jag gick med nervösa steg ner till vetrinären, var lika nervös som jag brukar när jag själv ska ta blodprover. När vi väl var nere så var det SJÄLVKLART att testerna han beställde i måndags inte var hemma ännu så det blev ingenting med provtagningen men på fredag förhoppningsvis blir det. Fick i allafall ögon medicin till henne som jag ska ta nu med så hon slipper ha så mkt klåda och sen köpte jag mask medel till katten för hon är sjukligt smal Kitty, så vet inte vad det kan vara så jag får testa detta.

Har även hunnit med att göra en cheescake nu med som står i frysen, den är klar lagom till 21 ikväll när grey*s anatomy börjar =) då blir det mums till fika.

För övrigt idag har jag rensat och städat i gaderoberna i hallen så nu kan man hänga in sina jackor där igen. Vi möblera om en del igår, blev faktiskt bra. Idag gäller det att få ut en av skinsofforna som är djurens men vi får inte plats med båda så den ena gör vi oss av med, sen ska vi även försöka få upp barbordet med och ställa ut stolarna för då blir ytterligare en gaderob tom till alla hans skjortor :P

Tänkte att jag skulle ta fram dammsugaren och leka lite, rysta av alla mattor och tvätta golven.
Är jag den enda som älskar att ha ett ny städat hem? tror inte jag är ensam om det.

Vad har alla andra gjort idag?

Kramar i massor >3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vilken fin blogg du har :)

Koll gärna in min också:



www.niomi.blogg.se

2009-12-09 @ 18:48:54
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Mums med cheesecake!! :D

2009-12-09 @ 19:55:20
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0