♥ 20091105



Hoppas ni sovit gott? det har jag och är ju redan uppe. Min läkare ringde och avboka tiden då han var sjuk, men han lova att skicka en ny tid så snart som möjligt. Dricker mitt kaffe och undrar vad f*n jag gör uppe nu då i såfall men jag kan inte somna om, har varit ute med hundarna så jag vakna ju till då.

För övrigt gällande mitt sant eller falskt inlägg så vill jag påpeka att JAG INTE TYCKER MAN ÄR EN HORA när man går i sådana skor, jag tycker det kan vara snyggt. Det var däremot min kompis som tyckte det. Verkade som folk trodde att jag tyckte det med.


Idag ska dom ju komma och städa toaletten här sen är dom helt klara så då ska jag maila hyresvärden, dom ville det för att veta start&slut datum och hur mkt pengar jag ska få av dom.

Jag får skriva sedan


Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

jaa det handlar om kommentarer också, så jag har kämpat och innan jag fattade.. men en del kan skriva ett inlägg men ha typ 120 kommentarer och ibland kommer odm med! Men det är ju oliak från dag till dag, hur mycket man behöver oså!

2009-11-05 @ 08:32:42
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0