♥ Äntligen fredag

eller vad säger man? tycker denna veckan har gått otroligt fort måste jag säga av någon andledning.

Vad ska ni läsare göra i helgen? idag tänkte jag att jag skulle städa av lite och sådär och få upp våra julstakar, har ni fått upp dessa ännu?  Har sett flera grannar som haft det hela veckan faktiskt, är ju inte direkt för tidigt att börja med det. Och på söndag ska vi till sambons bästa vän på adventsfika och även sambons föräldrar är bjudna annars blir nog helgen lugn. Om en månad är vi i skåne =) vi längtar så.

Har bestämt att jag ska köpa en mobil till sambon i present, ngn som vet någon bra med mp3 spelare? själv ska jag nog ha en sådan rosa samsung med toch skärm =) får se när jag behagar köpa en.

Har laddat ner lite nya borstar och sådär till photoshop så jag ska sitta och leka lite sen med det tänkte jag, får se vad det blir för något.

Sen ska jag även skicka in en skriftlig begäran till hyresvärden så har man tur får man pengarna innan jul :)

Nej nu ska jag fortsätta spela här och snart titta på VBÅ :) serie nörden som jag är.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: cattis

Sv; jasså :) Ja nu när du säger det så blir jag osäker på om det var 6an vi såg också =p eftersom jag inte är så insatt i dessa filmer så blir jag osäker :) Var säkert 6an eftersom jag tror att det var den senaste vi såg hehe :P

2009-11-27 @ 10:43:07
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: simone

Jaa gud ja, äntligen Fredag :D

2009-11-27 @ 10:44:23
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0