♥ Dagens outfit

Hej igen på er!

Nu är jag duchad och sminkat samt påklädd så nu får gärna sambon höra av sig om han vill ha med mig på fikat. Den som lever får se.

Jag blev väldigt nöjd med min outfit idag faktiskt, det röda siden linnet med paljetter runt halsen köpte jag förra julen för att ha till julafton, tyckte det var en bra ide att ha det idag då det är 1:a advent ju.

Självklart måste jag hänga med i rosett trenden om ni kollar noga i håret men jag passa inte i det va? men tyckte bilderna vart rätt bra ändå, stort ego eller :P ja visst.




Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Vilket fint och juligt linne :-)



Går snart in i vecka 30 så det börjar bli tungt nu. Men det är värt det när man känner bebisen böka omkring därinne (t.o.m. när man vaknar mitt i natten av att bebisen vaknar och påbörjar värsta träningspasset bara för man råkade vända sig :P)

2009-11-29 @ 13:11:59
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Natalie

vilken gullig liten blogg du har :)

take care, puss <3

2009-11-29 @ 13:31:16
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för tatuering du har på armen?

Trevlig första advent, kram.

2009-11-29 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0