♥ Det snöar

Sambon skulle iväg till en kompis och hämta sin dator och umgås lite så jag passa på att gå ut med hundarna då och lite förvånande nog så snöar det ute, inte mycket men det märks helt klart. Tycker bara det är synd att det inte lägger sig och stannar ett tag faktiskt, om inget annat vore det as kul för hundarna med snö, min ängel =) älskar det. Hon heter Engla men jag kallar henne oftast för Ängel, tycker namnet är så fint.

Var några som undra vad det är för tatuering jag har på vänster armen eftersom man ser det på några bilder så då lägger jag in en bild på den, jag är mkt nöjd med den. Det står såklart Engla i den, jag hade inte katterna då så därför deras namn inte står där.

Ont? ja det kan du tro det gjorde, tatueringjävlen tog nästan 3 timmar att göra för min hud blev så röd infekterad hela tiden. Börjar bli dags att fylla på färg ser jag =)

Jag fick den av en kompis som 25 års present som har utrustning hemma så han gjorde det där och ingen utbildning har han heller men visst blev det bra :)

Vad har ni gjort ikväll då?


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur är det med dig? :D

2009-11-13 @ 21:08:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: SANNA SANNA SANNA

HELLU! :]

Vad händer hos dej? :)



KRAM

2009-11-13 @ 22:11:13
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; vad bra :D

Det är bra med mig med :)

Vad gör du?

2009-11-13 @ 22:26:27
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0