♥ Ego bilder

Go kväll på er!

Är allt bra? här är det toppen. Har diskat och tagit mig ett varmt bad, jätte skönt verkligen. Testa även min nya locktång och lägger därför in ett par bilder på dagens outfit,sminkning och hur håret blev. Var inte så noga med det ikväll då jag snart ska iväg och möta sambon vid affären, vi ska handla dagens middag som består av korvstroganoff och ris, var länge sedan man åt det så det ska verkligen bli gott.

Sminkningen gick i lila med =) använde mig av mac ögonskugga, lumene eye primer och en mascara från mabyline.

  klickbara som vanligt.

 

Osäker om jag kommer skriva något mer ikväll annars får ni ha en fortsatt bra kväll. Har nämligen lovat sambon en myskväll så vi får se.

 


Kommentarer
Postat av: MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

hejsan! =]

har du haft en fin dag idag?

2009-11-02 @ 17:52:05
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är nu med på min blogg för en tävling på en länkning i några dagar :) Säg åt dina vänner att rösta på dig, så håller vi tummarna för vinst!

2009-11-02 @ 18:37:04
URL: http://miissreimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0