♥ Far åt helvete

Har ni någonsin haft sådana dagar där ni vill be typ allt och alla dra åt helvete? och bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och bara vara ifred?

JAG har en sådan dag idag, en över jävlig dag då jag gråtit 2 ggr vilket inte är normalt för mig, jag gråter ytterst sällan. Har fått upp julstakarna med men inte fan känner jag en liiten gnutta av julkänslor :( på msn står det: No christmas feeling, fuck you och jag MENAR det. Jag brukar alltid vara glad vid julen eller när det närmar sig.

Jag har inte ens pratat med sambon alls idag, han är som tur är inte hemma och lär inte komma hem ikväll heller, jag vill vara ifred. Back off typ.

Vad ska jag göra? Jag hatar att må såhär som jag gör. Jag känner att det spelar ingen roll om jag försvinner för gott eller inte just nu, för vem fan skulle sakna mig. Men självklart gör jag INGET dumt men tänka kan man alltid.

Ingen som vill prata på msn heller och jag känner mig allvarligt talat ensam fast jag vill vara ifred, dubbelmoral eller vadå.

Har precis ätit lite och varit ute med snuttan en sväng och nu ja vad fan händer nu då, har ni några ider?

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mother, Married &Twenty

Förstår hur du känner dig, hade själv en sådan dag igår, vilket visserligen berodde på pms men inte var roligare för det. Hemskt :/

2009-11-28 @ 21:11:03
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: sally

:s

2009-11-28 @ 21:13:11
URL: http://sallysex.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag har sådana dagar lite då o då.. det e jobbigt.. Hoppas du mår bättre imorgon när du vaknar!!

2009-11-28 @ 21:19:42
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0