♥ Film mys

Ligger i soffan och tittar på "på smällen", visst är den bra? Jag har sett den förr men fanns inget bättre på tv. Fan tänk om man hade haft det så lätt att bli på smällen =) det är mkt jobb för inte fasen går det sådär snabbt, oftast inte i allafall.

Och jag har en sådan jäkla värk nu i magen pga ägglossningen, känns ju riktigt ordentligt nummera. Förstår inte det, det är nästan värre än mensvärken man har för fan.

Nej jag ska fortsätta glo på tv för blogg.se är så jäkla segt igen. Dom borde bättra sina server tycker jag för tar ju 100 år att ladda upp en bild.

Kram på er

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du kommenterat kissies blogg! :p

kort svar på din fråga... jo kissie är sveriges största bloggare nu :)

2009-11-01 @ 22:26:11
Postat av: Emmis

Hejsan. Just nu har jag en fråga på min blogg som handlar om killar som kollar på porr när de är i ett förhållande och jag vill höra din åsikt om det!



Kram

2009-11-01 @ 22:53:36
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0