♥ Godmorgon bitch

Godmorgon gott folk!

Torsdag igen och ännu en vecka har snart gått.

Förlåt för kass uppdatering igår kväll men jag och sambon myste hela kvällen faktiskt. Vi titta på SAW 6 och åt kladdkaka med vaniljvisp till =) mumsigt värre var det men inte direkt nyttigt.

Ärligt fattar jag inte hur det kunnat komma ut hela 6 filmer med Saw, eftersom han inte dog i 6:e filmen lär det garanterat komma ut en 7:a med. Så jävla kassa filmer men ändå kan man inte ge fan i att titta på dom :P.

Vad ska folket göra idag då? själv blir det inte så mkt, det regnar som sjutton så inte vill man gå ut inte.

Fick ett mail av min hyresvärd igår och jag blev så glad. Eftersom vi varit utan badrum i hela 85 dagar under renoveringen får vi tillbaka 40% av detta, samt den el dom förbrukat dessa mån ca 1200 kr och sen ska dom göra nåt med rören from måndag och det får vi med ersättning för, i rena pengar direkt in på kontot :) för hyran får dom ju liksom inte sänka. Alltid kul med lite extra pengar.

Katter är kända för att hata vatten, men inte min hankatt. Kolla in bilderna på honom. Han ÄLSKAR att bada.

Nu ska jag fixa lite men vi höres. Våra tradera auktioner hittar ni här

Där jag bland annat säljer ut den där svarta tubklänningen från nelly.  





Kommentarer
Postat av: simone

Vem dog inte i 6an..? den gamla gubben? De stog ju och plockade ut hans hjärna i femman :D

2009-11-26 @ 11:34:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

hahahah, söt kisse

2009-11-26 @ 12:04:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Vad weeird, hur f*n kan gubben vara levandes när dom plockade ut alla hans inälvor i början på femman? Skrämmande :D

2009-11-26 @ 13:40:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0