♥ Godmorgon bitch

Är allt bra med er? i natt hade jag svårt att somna igen, undra hur det kommer sig egentligen? någon som vet, för trött det var jag i allafall men ändå tog det ett bra tag innan jag somnade.

Idag ska jag göra det roligaste som finns *lol* att sortera mina räkningar som jag ska betala i natt när lönen kommer, jag gör ALLTID det direkt på natten så det är gjort vilket för mig känns bra. Dock inte kul att betala räkningar med ett nödvänligt ont tyvärr.

Hur mkt har ni i räkningar i månaden? med hyran inräknad.

Själv har jag med hyran inräknad ca 8000 i räkningar.

Sitter och väntar på att Days ska börja, är det fler som ser den serien? och sen ska jag väl putsa fönsterna, dom blir ju ganska skitiga då katten håller på med tassarna där på, jäkla kattskrälle =).

Jag har bestämt att köpa en mobil i julklapp till plutten. Han fråga mig vad jag ville ha och vi kom överens om att han ska betala några körlektioner till mig så fort jag får mitt godkännande av läkaren bara så är jag redo. Det kostar ju ändå en del sånt där så det är ju snällt utav honom.

Nu ska jag fixa kaffe innan tv börjar. Skriver mer sedan.

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0