♥ Godmorgon sverige

Hoppas ni sovit gott? själv sov jag helt ok men vakna dock i en tom säng runt 06.50. Blev något förvånad för jag trodde sambon börja kl 8 idag, han har lite olika tider denna veckan då folk på jobbet ska till Stockholm. I vilket fall som helst gick jag en promenad med vovven i regnet som varken hon eller jag gillar.

Dricker mitt kaffe nu och fick en liten attack i magen som påminner om gallstens anfall, man kunde ju få detta men det är på långa vägar INGENTING mot det onda jag hade innan opereationen.

Skrev ju inget igår kväll men det beror på att det var Tisdag=min tv kväll =) så är det bara och myste mkt med sambon, man får ju priotera rätt ;).

Kolla in denna bloggen ni som försöker få barn och liknande.

Vad ska alla göra idag då? just nu vet jag inte då jag vakna med huvudvärk, hur kan man förresten göra det? menar man sover ju och anstränger inte sig direkt då.

Nä nu ska jag kolla tradera och bara koppla av lite. Men jag skriver mer sedan.

Puss på er bitch =)


Kommentarer
Postat av: Simone

Underbar tvkväll igår du :D

2009-11-25 @ 11:31:46
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0