♥ Godmorgon sverige

 Jag hoppas ni har sovit gott? jag hade lite svårt att somna i natt och vakna till och från hela tiden, blir så ibland men till slut lyckades jag i allafall.


Blev väckt på ett mysigt sätt av sambon innan han skulle till jobbet. Denna vecka jobbar han ända till kl 18 men åt andra sidan börjar han 09.00 med varje dag.


Jag längtar tills vi ska åka till skåne den 21 December, måtte dagarna gå lite snabbare.


Någon som vet om det stämmer att kissie blir avstängd från blogg.se idag? Står i hennes blogg eller är det oxå påhittat, den som lever får se antar jag. Men förvånar inte mig då hon trycker ner människor i var och varannat inlägg hon skriver.


Nu dricker jag kaffe och Engla har precis varit ute och kissat.


Någon som vet någon bra sida där man kan ladda ner ikoner till photoshop?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: sofiabergdén .

Svar: Mycket bra val :D Jag ska faktiskt nån gång denna vecka beställa hem klänning nummer 1 :D hihi.. den var billigast ;) haha



kram

2009-11-02 @ 10:34:06
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Roligt att du bor i grannstaden.

2009-11-02 @ 11:47:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0