♥ Godmorgon tisdag

Godmorgon allihop!

Har ni sovit gott? det har jag, väldigt gott faktiskt för en gångs skull. Vi la oss dock inte förrän halv 2 i natt så det var ju tur sambon hade sovmorgon och börja 9 idag.


Filmen vi såg igår "My bloddy valentine" var inte speciellt bra. Det var bara mord, mord och mord överallt, hände fan inget annat så den rekomenderar inte jag faktiskt. Trodde den skulle vara bättre men då lärde man sig något nytt då =).


Dickas kommer ju idag, riktigt när är osäkert men det blir i eftermiddag någon gång.


Hade tänkt beställa hem en kjol på nelly idag men vi får se, en svart kjol med nitar på =) den var så grymt snygg tyckte jag.


Nu ska jag dricka kaffe så vi hörs sen.



Kommentarer
Postat av: M A L I N

jag sov sjukt gott :D



sv: ska pierca tungan..

2009-11-03 @ 10:06:07
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0