♥ Grattis brorsan


I tisdags fyllde syrran 35 och idag fyller brorsan 30. Jag säger såklart STORT grattis till båda två. Ni kommer bli firade av mig när jag kommer ner om drygt en månad. Hoppas ni får en välbehövlig bra dag båda två.

Godmorgon bloggen!
Har ni sovit gott? det har jag och jag somna som en stock direkt och sov till kvart i 10, det var skönt. Idag åker ju Dickas hem, nu har han varit här i hela 16 dagar och ja vad kan man säga, det har varit både kul och jobbigt. Han kan liksom aldrig slå sig till ro och koppla av utan springer som en jävla duracell kanin fram och tillbaka hela dagarna, så ni förstår att det varit jobbigt då inte Engla gör sådär.

Idag kankse det blir en shopping&fika tur i stan med Nathalie, i såfall kommer det bli kul. Måste ju ha något snyggt tills imorgon.

Vad händer för er bitch idag då?

Kram

Kommentarer
Postat av: simone

Hälsa STOORT grattis till brorsan :D

2009-11-19 @ 11:45:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0