♥ Grr jävla sätt

Ibland hatar jag verkligen sjukvården. Som jag skrev igår skulle jag till läkaren idag, skulle vara där nu vid 08.00 tiden på morgonen men gissa vad som händer precis när jag ska gå, jo då ringer dom och säger att läkaren är sjuk. Tack så mycket, det kunde ni ju ringt IGÅR och sagt så hade jag sluppit gå upp kl 06.15 för att hinna med allt innan, jävla nördar.

Då får vi väl se när vi jag får tid nästa gång.

Igår kväll såg jag och älsklingen en film som hette 17 Again, den var faktiskt riktigt bra. Vi trodde det skulle vara en sådan fjortis film men det var det inte. Helt klart se värd tycker jag, sluta lyckligt i allafall och sådant gillar vi =).

Någon som läser den där skvallerbloggen? vad tycker ni om det? hiss eller diss.
Personligen anser jag att det är rätt onödigt att ha en sådan blogg även om det är kul att läsa ibland men jag tycker bloggarna borde få göra sitt ifred.

Däremot det där bloggbråket är så jävla löjligt. Är det verkligen vuxna människor som beter sig så? eller är alla typ 18 år, för då kan jag förstå att alla vill vara bäst och tro dom är bäst och har mest pengar. Men pengar är INTE allt anser jag, det finns så mkt annat som är viktigare än det och det kommer ni inse när ni blir vuxna.

Nu ska jag dricka lite kaffe och lägga upp lite auktioner på tradera, bland annat mina svarta tubklänning från nelly som jag aldrig använt och lite påsar av cambridgekuren med smaker jag inte gillar och sådär.

Puss på er bitch

Kommentarer
Postat av: linda

Hej, fin blogg!

kolla gärna in min oxå, och lämna en kommentar eller två ^^

uppskattas alltid :)



kram

2009-11-24 @ 09:21:18
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: Gisela

hehe, läkaren kanske vaknade sjuk:) då är det svårt att ringa dagen innan^^



fin blogg:)

2009-11-24 @ 14:36:02
URL: http://swegizmo.blogg.se/
Postat av: Joanna

vilken skvallerblogg menar du?? Falsksanning eller? :) Jag har fastnat i bloggträsket nu under mammaledigheten/graviditeten...herregud. Men det e roande måste jag säga, att störa sej på folk! :D



Ha en bra dag

2009-11-24 @ 16:01:42
URL: http://mammatillmille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0