♥ Jimmy Choo

Som troligen dom flesta vet så släpptes denna kollektionen på www.hm.se idag.

En hel del fina saker men inte riktigt min typ, fastna dock för en väska med nitar på, den var grymt snygg faktiskt. Tyvärr verkar väldigt mycket vara slutsålt och jag förstår det helt klart.

Shoppa ni något där idag?

Själv ska jag fixa lite kaffe om en stund och sätta mig med en gott&blandat påse i soffan och mysa. Jag är seg och ont i öronen har jag med, främst mitt ny opererade öra :( bådar fan inte gott det alltså.

Puss på er bitch ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag handlade:) La upp bilder på min blogg på det jag handlade. Nu är det 1 vecka kvar till New Moon och jag längtar!! Har dock inte läst böckerna:) Fin blogg:)

2009-11-14 @ 21:32:37
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha oj.. det där med New moon skulle inte stått i din blogg:)... hihi satt med din och en annan samtidigt och läste båda samtidigt:):) sorry!! Men allt annat var till dig. Gillar du Twilight?

2009-11-14 @ 21:34:11
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0