♥ Känner mig duktig

Idag känner jag mig verkligen duktig, jag har massa energi som jag inte vet vart det kommer ifrån =) allvarligt talat. Jag har putsat fönsterna, dammsugit , rengjort sängen, skurat toaletten, kastat massa tidningar osv listan kan göras lång, dessutom ska jag göra äppelpaj nu som vi ska ha till efterrätt ikväll och sen om en timme drygt ska jag börja med maten och det ska bli köttfärssås och spagetti då tänkte jag så jag ska ner och handla det man behöver till det.

Jag ska väl hinna med en duch oxå tänkte jag innan sambon kommer hem runt 17 tiden tänkte jag. Ska även ringa och felanmäla att det är stopp i handfatet på toaletten, menar det är helt NYTT och det fick vi den 5:e november, redan dagen efter var det stopp så dom måste ha gjort något fel så då får dom snällt rätta till det.

Ska väl passa på att göra rent till katterna när jag ändå är i farten =).

Städat skåpet under köksbänken har jag med gjort, där skräppåsen är osv.

Allt detta jag gjort idag gör jag normalt på en vecka :) vad ska jag nu göra resten av veckan?? imorgon ska jag till läkaren iofs men det är ju på förmiddagen bara.

Fler som känner sig duktiga idag?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Simone

Nääe.. känner mig inte lika duktig idag :D

2009-11-23 @ 16:34:16
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: TILDA - THE FASHION

oja :)

2009-11-23 @ 17:49:52
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: hannah

Vad duktig du varit!! Själv så har ag nog inte gjort något duktigt idag direkt... :)

2009-11-23 @ 17:51:55
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0