♥ Kod till stylebystars

Här kommer ännu en kod som ni anger i kassan på www.stylebystars.se för att få 20% rabatt på det ni handlar där. Ange koden SERENASTYLE .

Jag kommentera ett inlägg i kisses blogg där hon fråga om man föredrog manliga eller kvinnliga läkare och jag svara då att jag föredrar kvinnliga pga det jag varit utsatt för. Fick då en kommentar med en fråga vad jag varit utsatt för och tyvärr vill jag inte lämna ut så pass mkt i min blogg men jag kan skriva att det handlar om VÅLD både 1 och 4 gånger tyvärr, man har fått sig en rejäl smäll.

Tittar på CSI miami och käkar en påse bilar och dricker cola. Försöker komma på andra tankar och försöka glädjas åt julen.

Fick några kommentarer om mitt tidigare inlägg och visst de flesta har nog sådana dagar ibland, det är helt normalt. Dock beror inte mitt på pms :D som ngn annan skrev utan jag har ägglossning imorgon.

Nu börjar tv igen så vi höres.

Kram



Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-28 @ 23:25:37
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0