♥ lätt saltade? in my as



Testa dessa chipsen ikväll och ni ser att det står LÄTTSALTADE men det kan jag f*n inte påstå dom är ärligt talat. Börja göra ont i käften efter ett tag. Första och sista gången jag äter dom.

Fredag kvällen börjar lida mot sitt slut och jag hoppas allas kväll varit bra. Ska väl snart ta sista nattrundan med hundarna, så dom klara sig tills imorgon bitti. Men jag ska inte lägga mig än på ett tag, är faktiskt inte trött trots att jag vakna tidigt i morse. Någon som kankse vill prata lite med mig?

TACK IGEN FÖR ALLA KOMMENTARER, HAR JU ÄVEN SVARAT DE FLESTA. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Maggie Curie

hatar lättsaltade chips,, vill inte veta vad dem där smakade :P

2009-11-07 @ 11:49:31
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0