♥ Lördag igen då

Godmorgon gott folk!

Tänkte blogga och lägga in bilder igår kväll när jag kom hem runt 00.00 tiden men jag orka bara inte, jag var så fruktansvärt trött efter dagen i Norrköping att jag somna direkt när jag la mig i säng.

Jag var ju hos Cicci redan halv 3 igår eftermiddag där jag ducha och sådär medans hon fixa kaffe, jag hade köpt kanelbullar med mig ju :). Efter det körde hon en stund på sitt wii fit, det såg så roligt ut :).

Runt 17 tiden gick vi och lämna Amelia hos sin farfar för att sedan möta upp Alexandra vid Ica kl 17.30. Alex kom lite senare men det gjorde inte så mkt, vi gick mot stan och bestämde på vägen att kila in till donkan och äta lite, vi var hungriga jag och Cicci.

När kl var 18.30 besämde vi oss för att gå ner och ställa oss i kön till NELLYS HIGHHEELSPARTY, det var typ 40 st i kön då vi kom så självklart kom vi bland de 99 första och de 200 första vilket innebar att vi både fick ett par skor gratis och en goodiebag samt 2 drinkbiljetter =) det var riktigt trevligt faktiskt men tyvärr gick min buss kl 23 hem och det var den sista så jag var tvungen att ta den, hade kunnat sova över men jag sover bäst hemma.

Lägger in lite bilder från igår och på dom skorna jag valde, det var ju typ 50 par man fick välja mellan så det var fruktansvärt svårt men dessa gilla jag mest.

Bilderna är klickbara om ni vill se dom i större format. De nedersta bilderna är lite av det som fanns i goodiebagen.

Nu ska jag dricka kaffe och göra mig klar, för jag ska bege mig till svärföräldrarna där både sambon och vår hund sovit i natt då jag inte var hemma igår.

Puss på er

        

Kommentarer
Postat av: Sanne - Tävling om ett armband pågår!

Skitsnygga skor! :)

2009-11-25 @ 22:48:23
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0