♥ Måndag igen då

Godmorgon godingar!

Allt bra denna måndag? ny vecka och nya utmaningar eller hur =)

Vi var ju som sagt på bio igår och filmen var helt klart sevärd men inte så bra som jag hoppades på men inte heller dålig. Man fick sina rysningar ibland, speciellt när tjejen drogs ur sängen på natten och släppades med av ngn demon, obehagligt som fan.

Kom hem runt 22.30 igår och gick ut med Engla direkt sen drack vi lite kaffe&te innan vi la oss runt 00.00 tiden, vi var rätt trötta båda två då.

Vad händer i veckan för er då? själv tror jag inte det blir så mkt faktiskt, på söndag ska vi på adventsfika hos sambons bästa vän med familj.

Nu dricker jag kaffe och gör inte så mkt =) vakna ju när sambon skulle gå så jag passa på att gå ut med Engla då.

Skriver mer under dagen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Pia

Åhhh... så mysigt det låter med ordet ADVENTSFIKA!! Man kanske ska ställa till nåt eget arrangemang!



Glögg kan det aldrig bli för mycket av!



Mvh Pia

2009-11-23 @ 10:16:17
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Madicken

Allt bra idag? :)

Ha en fin måndag!

2009-11-23 @ 11:09:15
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0