♥ Natti time

Kvällens sista inlägg blir detta. Jag har precis sett klart filmen på kanal 5, och tänkte ta en långis med hundarna nu innan man ska sova, jag är grymt jävla trött idag alltså, förstår inte varför heller.

Vad ska ni göra i helgen

Imorgon skulle visst sambon till Norrköping med en kompis så jag antar väl att jag blir ensam då med. Dock ska jag träffa Nathalie på eftermiddagen och gå en runda med våra hundar, alltid kul att gå och bara prata medans hundarna leker av sig lite.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minns ni min bror som la till mig på FB som jag berättat om?? vi har inte setts/hörts på 20 år ungefär men fått upp kontakten nu. Jag föreslog att vi kunde ses, jag , Magnus (brodern jag har bra kontakt med) och så Fredrik då jag ska till Malmö i jul och det ville han mer än gärna, det ska bli så jävla kul. Han har ju 2 ungar med som jag aldrig träffat. Syskonträff det ser jag fram emot.


BTW jag ska köpa en ny kamera och förmodligen blir det en likadan som Foki köpte nyligen, den verkar bra men kostar en slant men är den bra så är det värt det, funderar på det fortfarande.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag ut med skrällena. Ha en fortsatt bra kväll.

Sovgott när det är dags. Kram


Kommentarer
Postat av: Simone

Sov gott sötan! :)

2009-11-14 @ 00:42:35
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vad var det för kamera Foki köpte då? :)

2009-11-14 @ 03:29:52
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: SANNA SANNA SANNA

SV: Haha okej! :) jag svarar på kommentarer och dricker cola! :D är allt bra med dig annars? :)



KRAM

2009-11-14 @ 10:50:22
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0