♥ Ny vecka och

nya utmanningar eller? vad händer för er i veckan?

Jag blogga aldrig nåt igår och det beror på att vi kom hem från svärföräldrarna runt 23 tiden, då tog vi bara en kopp the/kaffe och sen la vi oss, men idag är en ny dag och jag är återigen igång.

På torsdag får jag lön så jag ska nog ut och shoppa något då, vi får se. Beställde en spikmatta igår, det var köp 1 och få en på köpet, så 600 kr betala jag drygt för 2 mattor och frakten var fri, inte illa det.

Lägger in ett par ego bilder sedan igår, där jag la ansiktsmask på ena och sen är jag på väg ut på dom andra 2.
Tog äntligen bort det där fula nagellacket igår, det var på tiden.

Någon som har en spikmatta här som kan berätta lite hur det är?

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0