♥ proppmätt

Vi har precis ätit middag eller ja för en stund sedan och sedan diska killen och jag rengjorde spisen. Nu kokar jag lite mer ris till killens matlåda och han står i duchen och testar den =) är ju helt ny.

Maten blev mkt lyckad, så jäkla gott det var alltså. Hur gör ni er korvstroganoff? vi använder oss av creame fraiche och ketuchup till såsen och blandar i lite vitlök och champinjoner. Använder alltså ingen mix eller så.

Tänkte se en film sen och mysa med lite gott, "Bloody Valentine" heter den. Någon som sett den?


Gå gärna in här och rösta på mig, nummer 4 =)

För örvigt hoppas jag ni får en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

*SV:* okej, tack för din röst! :)

Som sagt så visas vinnaren på fredag natt ;D

2009-11-02 @ 21:04:27
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0