♥ Satan i gatan

Illamående till tusen är jag, och det har jag varit i flera dagar, speciellt när jag dricker kaffe eller röker. Jag som skulle sluta röka men fan vad svårt det är. Jag vill inget hellre än att sluta så kom inte med något sådan argument för det stämmer inte på mig. Måste ju verkligen ta tag i det av olika andledningar.

Vilken jävla chock igår när jag läste svärmors mail, dom planera festen för sambon den 27:e december (han fyller den 17:e) och skulle ta det ett tag efter för han inte skulle ana något.

Problemet är bara då att vi är i skåne mellan 21-29 december, kan tillägga att dessa tågbiljetter är bokade och betalda sedan förra månaden så detta var inget jag visste, trodde sambon berättat det för sina föräldrar, så jag TVINGA honom att berätta idag, vore ju en fördel om han dök upp på sin fest liksom och att dom har chansen att ordna ett annat datum liksom, är ju inte merän rätt för oss tycker jag.

Jag,hans föräldrar&syster, bästa vän och några fler kompisar är inblandade i detta =) det ska bli så kul. Han fyller ju jämt så det är något speciellt.

Nu ska jag fixa kaffe innan 2½ män börjar.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Vilken härlig blogg, gillar din blommiga bakgrund =)

2009-11-10 @ 19:48:12
URL: http://fairview.blogg.se/
Postat av: FEBB

haha,,same here! DHW freaks :D <33

2009-11-10 @ 20:15:16
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0