♥ Snart är helgen slut

Tänkte jag skulle slänga in ett inlägg innan jag ska sticka till svärföräldrarna. Jag hoppas alla haft en bra fars dag. Själv ska jag iväg och mumsa på tårta nu =).

Ngn var nyfiken och undra hur många graviditettest jag har hemma i och med att jag och sambon planerar en liten bebis, som vi för övrigt hoppas snart blir till.
Svaret är att jag har väldigt mycket tester hemma, räkna faktiskt och totalt 150 tester hemma av olika märken, tyvärr fick jag inte allt med på bilden :)

Lägger in ett par ego bilder på mig (också tagna precis). Fan speglen behöver rengöras, är katten som varit där med sina tassar, ja lätt att skylla på eller hur *asg*

Hoppas ni får en bra kväll. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0