♥ Tävlingsdags igen

Nu är det dags för ännu en tävling tillsammans med market2member där du kan vinna en kropp&själ box ifrån www.liveit.se .

Liveit är en bra sida på nätet där man kan hitta den perfekta presenten till bra priser och urvalet är stort.

www.market2member är en sida där man får poäng tillbaka på det man handlar, nelly, h&m m.fl är anslutna dit så det är bara att shoppa på.

Detta är alltså en tävling där flera bloggare är med och tävlar och det går ut på att få flest värvade. Så får ex jag flest värvade så vinner jag samt en av dom som varit med och tävlat hos mig, så därför är det VIKTIGT att ni blir medlemar gratis&kostnadsfritt via min länk och inget annat.

Ska vi få hem detta??

För att vara med i tävlingen ska du göra följande

Gå in på www.liveit.se och kolla vilket kropp&själ paket just du skulle vilja vinna och kommentera detta.

Blir medlem gratis via min länk här




Kommentarer
Postat av: Madde

Jo tack det är bra med mig. Vad händer hos dig idag då? Kram /M

2009-11-30 @ 13:19:42
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Rolig tävling!

2009-11-30 @ 13:42:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0